[RB@Blog_Title]

آموزش دریافت سرورمجازی رایگان وپرسرعت

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۵۳ ب.ظ

سرور مجازی

دراین آموزش شمارو با نحوه ی دریافت سرور مجازی رایگان آشنا خواهیم کرد این آموزش به طور اختصاصی توسط وب سایت وب آموز تهیه شده و برای اولین بار منتشر می شود.

 تماشاودانلودفیلم آموزش دریافت سرور مجازی:



سرورمجازی چیست؟

سرور مجازی همانند یک کامپیوتر و رایانه‌ای است که همیشه روشن است و به اینترنت دسترسی دارد. میتوان به نوعی اسم آن را کامپیوتر همیشه آنلاین گذاشت!

به سرور مجازی وی پی اس هم گفته می‌شود وی پی اس یا VPS مخفف عبارت Virtual Private Server است به آن Virtual Machine یا ماشین مجازی هم گفته می‌شود.
سرور مجازی مثل هر رایانه دارای سیستم عامل است! یعنی شما میتونید روی آن ویندوز نصب کنید و یا از توزیع های لینوکسی استفاده نمایید!

معمولا روی سرور های مجازی ویندوز از ویندوز سرور ها (Windows Server) نصب می‌شود. .
شاید برای شما سوال شده باشد سرور مجازی چیست ؟ چرا اسم آن مجازی است؟

ماشین مجازی یا سرور مجازی بدلیل اینکه روی سرور های قدرتمند دیگری ساخته می‌شوند که به آنها سرور اختصاصی می‌گویند به همین دلیل سرور مجازی نام گرفته‌اند.

سرور اختصاصی ممکن است مثلا ۳۲ یا ۶۴ گیگ و یا بیشتر، رم داشته باشد! در حالیکه سرور مجازی ممکن است یک گیگ رم داشته باشد. پس احتمالا برایتان مشخص شده که سرور مجازی از سرور اختصاصی نشئت میگیرد.
هر سرور مجازی مثل هر رایانه دیگر یک یوزر و پسورد دارد که فقط افرادی که دسترسی دارند بتوانند به سرور دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی